📌ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ/SHOWROOM
ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ ΔΕΥΤ.-ΠΑΡ. 11:00-19:00 TΗΛ.: 211 400 5426

Αλλαγές/Επιστροφές

ΑΛΛΑΓΗ προϊοντων

Έχετε το δικαίωμα αλλαγής του προϊόντος εντός 15 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του δέματος από εσάς, εφ' όσων πληροί τις απαραίτητες προϋποθέσεις. Πατήστε εδώ για να κάνετε το αίτημα επιστροφής σας ηλεκτρονικά ή επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω email στο info@mybow.gr ή τηλεφωνικά στο 211 4005426 ή μέσω των social media της εταιρείας μας. Μόλις ολοκληρωθεί η επικοινωνία μας, γίνεται αποστολή του νέου δέματος και με την παράδοση δίνεται το δέμα προς επιστροφή στον διανομέα (courier).

-Tα προϊόντα να βρίσκονται στην αρχική τους συσκευασία, στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε (με τα καρτελάκια τους), δηλαδή να μην υποστεί φθορά ή ζημιά, να μην έχει πλυθεί ή φορεθεί πέραν της δοκιμής. Η αποδοχή ή μη της επιστροφής, θα γίνει αφού πρώτα προηγηθεί ποιοτικός έλεγχος από την εταιρεία μας και εκτιμηθεί η κατάσταση των επιστρεφόμενων προϊόντων. 

Βασικές πληροφορίες:

-Τοποθετήστε το προϊόν ή τα προϊόντα που επιθυμείτε να αλλάξετε στην αρχική τους συσκευασία.

-Η εταιρεία μας θα δώσει εντολή επιστροφής στην εταιρεία ταχυμεταφορών και εντός 2-4 εργάσιμων ημερών θα γίνει η παραλαβή του δέματος από τον χώρο σας.

-Το κόστος της διαδικασίας αλλαγής (αποστολή / επιστροφή) είναι 4€.

-Για την επιστροφή, αλλαγή ή αντικατάσταση των προϊόντων θα λαμβάνετε υπόψη η αξία που αναγράφεται στην απόδειξη αγοράς. Στην περίπτωση που θέλετε αλλαγή σε νούμερο ή χρώμα ή και τα δύο, στον ίδιο κωδικό, η αλλαγή θα θεωρηθεί ισόποση και δεν θα υπάρξει οποιαδήποτε διαφορά στις τιμές των επιστρεφόμενων και των νέων προϊόντων.

-Οποιαδήποτε αλλαγή μπορεί επίσης να πραγματοποιηθεί επίσης στο φυσικό μας κατάστημα που βρίσκεται Μοσχονησίων 27 στον Περισσό. Το κατάστημα μας λειτουργεί Δευτέρα-Παρασκευή 10.00-18.00.

Εκδοση πιστωτικου

Έχετε το δικαίωμα επιστροφής με σκοπό την έκδοση πιστωτικού εντελώς δωρεάν, εντός 15 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του δέματος από εσάς.

Προϋποθέσεις έκδοσης πιστωτικού:

-Tα προϊόντα να βρίσκονται στην αρχική τους συσκευασία, στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε, δηλαδή να μην υποστεί φθορά ή ζημιά, να μην έχει πλυθεί ή φορεθεί πέραν της δοκιμής. Η αποδοχή ή μη της επιστροφής, θα γίνει αφού πρώτα προηγηθεί ποιοτικός έλεγχος από την εταιρεία μας και εκτιμηθεί η κατάσταση των επιστρεφόμενων προϊόντων.

-Αρχικά θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω email στο info@mybow.gr ή τηλεφωνικά στο 211 4005426 ή μέσω των social media της εταιρείας μας. Μόλις ολοκληρωθεί η επικοινωνία μας, ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:

-Τοποθετήστε το προϊόν ή τα προϊόντα που επιθυμείτε να αλλάξετε στην αρχική τους συσκευασία.

-Η εταιρεία μας θα δώσει εντολή επιστροφής στην εταιρεία ταχυμεταφορών και εντός 2-4 εργάσιμων ημερών θα γίνει η παραλαβή του δέματος από τον χώρο σας.

Σημαντικές πληροφορίες:

-Για την έκδοση πιστωτικού θα λαμβάνεται υπόψη η αξία που αναγράφεται στην απόδειξη αγοράς χωρίς τυχόν έξοδα αποστολή / αντικαταβολής.

-Μόλις παραλάβουμε και ελέγξουμε το δέμα σας, θα λάβετε ενημερωτικό email και sms με τον εκπτωτικό κωδικό.

-Η εξαργύρωση του πιστωτικού υπολοίπου μπορεί να πραγματοποιηθεί  οποτεδήποτε επιθυμείτε, ανεξαρτήτως χρονικού περιορισμού.

-Τέλος απαραίτητα πρέπει να συνοδεύονται με την απόδειξη λιανικής πώλησης.  

Επιστροφεσ χρηματων

-Επιστροφές χρημάτων δεν πραγματοποιούνται από το κατάστημα μας.